Dagen och morgondagen(som är idag nu)

Dagen har spenderats till stösta delen framför tv och dator. Spelade Wipeout HD på PS3. Jävligt kul spel, men nu har jag fastnat i kampanjläget. Blir djävulskt svårt efter ett tag. Vetefan hur det ska vara möjligt att klara vissa saker. På datorn har jag mest tittat på avsnitt av The Simpsons. Mnga leenden och inre skratt har lockats fram.

   Verkar må bättre på magfronten men håller dessvärre på att bli förkyld istället. Men det ska till mycket för att det ska förhindra mig från att jobba. Jag ska jobba hårt och visa att jag är en av de bättre medarbetarna på Max även om jag varit sjuk lite väl ofta. Men börjar nog ändå bli dags att börja kolla runt efter ett nytt jobb. Lite för stressigt och framför allt långt hemifrån för min stil. Och ett heltidsjobb med fasta tider vore underbart.

   Imorgon(Idag) ska jag, John och Veronica åka och se Sonata Arctica på Tyrol. Kommer bli jävligt nice att se dem igen. Blir fjärde gången jag ser dem. Hoppas bara att man får höra någon låt man inte hört live förut. I USA har de tydligen spelat hela "White Pearl, Black Oceans" vilket vore underbart då den låten är kanon.

   Nu ska jag gå och söka en sovplats och vila upp mig inför morgondagen. Har massa saker att göra imorgon så är bra om jag inte sover till tolv.

God sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0