Radioaktiviteter

Imorse var det dimma. Och på jobbet var det ovanligt lungt. Skämtade nästan om att det inte var en kund så långt ögat nådde (vilket då inte var särskilt långt), men bestämde mig för att det inte var så roligt.

Var en kort dag på jobbet. 2 h och 45 min arbetstid, vilket är lika långt eller kortare än min totala restid varje dag. Men, men jag ska börja jobba mer nästa vecka så det lär inte bli många fler såna pass.

Väl hemma gjorde jag ingenting förräns jag gick iväg för att vara scoutledare för de små juniorscouterna. Var marginellt lugnare än förra gången, men är några få "problembarn" som gör det väldigt svårt att lära ut och hjälpa de som vill. Förhoppningsvis tröttnar de eller skärper de sig inom en inte allt för lång framtid.

Ska väl ägna kvällen åt att titta på "The Simpsons", spela NWN2 och lyssna på musik.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0